בן 50 נהרג לאחר שנפל לבור בעומק 8 מטרים בגלבוע

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בן 50 נהרג לאחר שנפל לבור בעומק 8 מטרים בגלבוע

לאחר פעולות חילוץ ממושכות, הוא נמצא ללא רוח חיים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. שישה צוותי כיבוי פעלו לחילוצו

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אדם כבן 50 נהרג בנפילה לבור בעומק של 8 מטרים ביישוב גדיש. לאחר פעולות חילוץ ממושכות, הוא נמצא ללא רוח חיים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. שישה צוותי כיבוי פעלו לחילוצו.

מפקד האירוע רב רשף מיכאל גולדנברג מספר: "בשל מורכבותו ואופיו של אירוע מסוג זה מיד עם קבלת ההודעה הוחלט להקפיץ את היחידה לחילוצים מיוחדים לזירה. עם הגעת הצוותים הראשונים לאירוע התקבלה תמונת המצב ונראה כי הלכוד מחוסר הכרה ואינו מתקשר עימנו, לאחר עבודה סיזיפית ומורכבת חולץ הפועל אשר היה לכוד מתחת לערימת אדמה וצינור שהקשה מאוד על פעולת החילוץ. גורמי רפואה קבעו את מותו במקום".

הפאראמדיקים של מד"א זיו שייקביץ ומאור משה, סיפרו: "כשהגענו למקום הבחנו בבור עמוק שבתוכו נקבר תחת אדמה שקרסה, פועל כבן 50 הוא היה ללא סימני חיים ולאחר פעולות חילוץ ממושכות קבענו את מותו".

מוקדם יותר היום נהרגו שני בני אדם וארבעה נוספים נפצעו כתוצאה מנפילת מכולה באתר בנייה בטירת הכרמל. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשלושה נפגעים במצב בינוני ואחד במצב קל ופינו אותם לבית החולים רמב"ם.

פראמדיק מד"א מוחמד טאבש סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו במכולה שנפלה מגובה על גבי מכולה אחרת. מתחת למכולה נלכדו 2 גברים כבני 30, הם סבלו מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר שהם חולצו נאלצנו לקבוע את מותם. מתוך המכולה שנפלה חולץ גבר כבן 50, בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית במצב בינוני. בנוסף פונו מהמקום עוד 2 פצועים כבני כ-30 במצב בינוני עם חבלות ופצוע במצב קל עם חבלת בראש".



1 תגובות

מיין תגובות